Sosialis cuba bangkit lagi...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah LAgi Maha Pengasih


Sosialisme, adalah salah satu fahaman ciptaan manusia yang jauh dari fitrah manusia. Ianya bertentangan dengan risalah suci yang dibawa oleh Nabi Muhammad s.a.w, iaitu ISLAM.

PAda bulan April baru ini, sebuah kerajaan berpaksikan sosialisme telah dibentuk di Sepanyol. Persamaan HAk Jantina atau Sexual Equality telah menjadi lambang dan simbol bagi negara yang terkenal dengan kota MAdrid itu. LAungan slogan sosialis itu diperkukuhkan dengan meletakkan 9 wanita di dalam kabinet Sepanyol berbanding 8 orang menteri lelaki.

José Luis Rodríguez Zapatero, Perdana Mentari Sepanyol telah mengangkat Carmé Chacón, dari PArti Sosialis untuk menjadi Menteri Pertahanan. Pelantikan Carmé Chacón dari satu sudut cuba menarik perhatian antarabangsa bahawa sosialisme mampu memberi kepercayaan kepada wanita walaupun yang hamil untuk memimpin tugas berat hatta memimpin ketenteraan negara.

Gambar-gambar dia memeriksa perbarisan tentera disiarkan sebagai propaganda media sosialis bagi memperlihatkan gah dan hebatnya wanita sebagai menteri pertahanan. Itulah dia momokkan sosialisme.

Pastinya Sepanyol cuba untuk bangkit sebagai model kejayaan sosialisme dan pastinya boneka-boneka sosialis di negara-negara umat Islam akan berasa semangat untuk terus menyuntik fahaman sosialis dalam mempengaruhi mereka yang masih kabur dengan Islam.

Sejarah dunia telah memperlihatkan bahawa Sosialisme telah GAGAL untuk dipakai dalam sistem kehidupan manusia sejagat. PAstinya ia akan jatuh lagi.

p/s-nak buat camne, memang tak 'sheshuai' pun.........

0 Comments:

Post a Comment




 

Blogger Template | Created by Adam Every